Svjetsko prvenstvo u fudbalu je jedan od onih masovnih događaja koji se u gotovo svim državama slave poput državnog praznika, a milioni ljudi napeto prate događaje iz utakmice u utakmicu (ukupno 3,2 milijarde gledatelja je pratilo SP 2014. godine). Ne čudi da se one kompanije koje se nalaze na dobrim položajima pokušavaju pojaviti kao sponzori na događaju. FIFA, upravno tijelo sporta, bi na ovogodišnjem prvenstvu trebala ostvariti oko 1,6 milijardi dolara prihoda od marketinga. To je prilično učinkovit i skup marketinški alat.

Stvar je u tome što je Apple previše cool za korištenje takvih alata kako bi promovirali svoje proizvode. Njihovi proizvodi su jednostavno toliko popularni da čak i ne moraju pitati nogometne zvijezde da ih koriste ili nose. Kome treba vjerodostojnija promocija od toga?

Najveći pobjednik ovogodišnjeg SP-a, barem s ovog gledišta, svakako su AirPods, koje su naizgled vrlo popularne među nogometašima, iako ni Beats ne zaostaju. Sumnjate u to? Onda nam dopustite da vam pokažemo nekoliko odličnih fotografija, a trebali biste potražiti slične elemente.

 

Julian Draxler. Njemačka.

Guillermo Ochoa. Meksiko.

Jesse Lingard. Engleska.

Neymar Jr. Brazil.

Tim Argentine.

Zabavna je činjenica da FIFA ima prilično stroga pravila kada se radi o onome što zovu “marketing iz zasjede”, kada brend plati igračima da nose ili koriste njihove proizvode prije ili tijekom Svjetskog prvenstva, iako ta tvrtka nije platila kako bi postala službeni sponzor Svjetskog prvenstva. Zato bilo koji igrač kojeg vidite da nosi Beats slušalice prije utakmice, na primjer, ima tvrtkin logo prekriven. Na AirPodsima nije prikazan logo, ali je njihov dizajn toliko jedinstven da ih ne možete zamijeniti s drugima.

 

Kupovinu možete obaviti klikom na link.

 

Apple AirPods