App Store zaustavio je više od 1,5 milijardi dolara u potencijalno lažnim transakcijama u 2020. godini

 

 

Apple pomaže da App Store ostane sigurno i pouzdano mjesto za korisnike da otkrivaju aplikacije otkrivanjem i poduzimanjem radnji protiv prevarantskih programera i korisnika.

Prijetnje su prisutne od prvog dana kada je App Store pokrenut na iPhoneu, a one su se povećale i u mjerilima i u sofisticiranosti u posljednjih nekoliko godina. Apple je također povećao svoje napore kako bi se suočio s tim prijetnjama, poduzimajući neumorne korake naprijed u borbi protiv tih rizika kako za korisnike, tako i za programere.

Potrebni su značajni resursi iza scene kako bi se osiguralo da ovi loši glumci ne mogu iskoristiti najosjetljivije informacije korisnika, od lokacije do podataka o plaćanju. Iako je nemoguće uhvatiti svaki čin prevare ili nenamjerne namjere prije nego što se dogodi, zahvaljujući Appleovim vodećim naporima u borbi protiv prijevare, sigurnosni se stručnjaci slažu da je App Store najsigurnije mjesto za pronalaženje i preuzimanje aplikacija.

Samo u 2020. godini Appleova kombinacija sofisticirane tehnologije i ljudske stručnosti zaštitila je kupce od više od 1,5 milijardi dolara u potencijalno lažnim transakcijama, sprečavajući pokušaj krađe njihovog novca, informacija i vremena – i zadržala gotovo milion rizičnih i ranjivih novih aplikacija izvan njihovih ruke.

 


App Review

Tim za pregled aplikacija je bitna linija obrane, pažljivo pregledavajući svaku aplikaciju i svako ažuriranje kako bi se osiguralo da se pridržavaju snažnih smjernica App Store-a o privatnosti, sigurnosti i neželjenoj pošti. Smjernice su se vremenom mijenjale kako bi odgovorile na nove prijetnje i izazove, s ciljem zaštite korisnika i pružanja najboljeg iskustva u App Storeu.

Appleov cilj je uvijek donositi nove aplikacije u trgovinu. U 2020. tim je pomogao više od 180.000 novih programera u pokretanju aplikacija. Ponekad je za to potrebno nekoliko pokušaja. Aplikacija može biti nedovršena ili ne funkcionira ispravno kada se pošalje na odobrenje ili možda još nema dovoljan mehanizam za moderiranje korisničkog sadržaja. U 2020. godini gotovo milion problematičnih novih aplikacija i dodatnih gotovo milion ažuriranja aplikacija odbijeno je ili uklonjeno iz niza razloga poput njih.

Manji, ali značajan skup ovih odbijanja odnosi se na gruba kršenja koja mogu naštetiti korisnicima ili duboko umanjiti njihovo iskustvo. Samo u 2020. godini tim za pregled aplikacija odbio je više od 48.000 aplikacija zbog skrivenih ili nedokumentiranih funkcija, a više od 150.000 aplikacija odbijeno je jer je utvrđeno da su neželjena pošta, kopije ili obmanjuju korisnike na načine kao što je manipulacija njima da naprave kupovina.


Ocjene i prevara

Ocjene i recenzije App Store-a pomažu mnogim korisnicima da donesu odluku o tome koje će aplikacije preuzeti, a programeri se oslanjaju na njih da ugrade nove funkcije koje odgovaraju na povratne informacije korisnika. Apple se oslanja na sofisticirani sistem koji kombinira mašinsko učenje, umjetnu inteligenciju i ljudske preglede od strane stručnih timova kako bi umjeravao ove ocjene i preglede kako bi osigurao tačnost i zadržao povjerenje. Od 2020. godine Apple je obradio preko milijardu ocjena i preko 100 miliona recenzija, a više od 250 miliona ocjena i recenzija uklonjeno je zbog nezadovoljavanja standarda moderiranja.

Apple je nedavno razvio nove alate za provjeru ocjene i provjeru autentičnosti računa, za analizu pisanih recenzija na znakove prevare i osiguravanje uklanjanja sadržaja s deaktiviranih računa.

 

Prevara s računom

Nažalost, ponekad se računi programera kreiraju u potpunosti u lažne svrhe. Ako je kršenje programera grubo ili se ponavlja, počinitelj se izbacuje iz Apple Developer Programa i njegov račun se ukida. Apple je ukinuo 470.000 računa programera 2020. godine i odbio dodatnih 205.000 prijava programera zbog zabrinutosti zbog prevara, sprečavajući ove loše aktere da ikada pošalju aplikaciju u trgovinu.

Uprkos sofisticiranim tehnikama prevaranata kako bi prikrili svoje postupke, Appleovo agresivno nadgledanje znači da su ti računi ukinuti u prosjeku manje od mjesec dana nakon što su stvoreni.

 

Pored lažnih računa programera, Apple radi na identificiranju i deaktiviranju lažnih korisničkih računa. Samo u 2020. godini Apple je deaktivirao 244 miliona korisničkih računa zbog prevara i zlostavljanja. Uz to, odbijeno je 424 miliona pokušaja stvaranja računa jer su prikazivali obrasce koji se podudaraju s prevarama i zlostavljanjem.

 

Prevare s plaćanjem i kreditnim karticama

Financijske informacije i transakcije neki su od najosjetljivijih podataka koje korisnici dijele na mreži. Apple je uložio značajne resurse u izgradnju sigurnijih tehnologija plaćanja kao što su Apple Pay i StoreKit, koje koristi više od 900.000 aplikacija za prodaju robe i usluga u App Storeu. Na primjer, uz Apple Pay, brojevi kreditnih kartica nikada se ne dijele s trgovcima – uklanjajući faktor rizika u procesu platne transakcije.

Budući da su povrede podataka na mreži frustrirajuće česte, ove su zaštite važan dio zaštite korisnika. Ali korisnici možda neće shvatiti da kad se podaci o njihovoj kreditnoj kartici krše ili kradu iz drugog izvora, prevaranti se mogu obratiti mrežnim tržištima poput App Store-a kako bi pokušali kupiti digitalnu robu i usluge koje se mogu oprati ili koristiti u nezakonite svrhe.

Apple se neumorno fokusira i na ovu vrstu prevare. Samo u 2020. godini fuzija sofisticirane tehnologije i ljudskog pregleda spriječila je da se više od 3 miliona ukradenih kartica koristi za kupovinu ukradene robe i usluga, a skoro milion računa zabranilo je ponovnu transakciju. Ukupno je Apple zaštitio korisnike od više od 1,5 milijardi dolara u potencijalno lažnim transakcijama u 2020. godini.